vineri, 6 octombrie 2017

Legenda lui Vosganian haiducul (politic)


Varujanian cu părul fleț
Fură oul din coteț.
Şi magiunul din cămară,
Dulceața de cireșe amară,
Zacusca și zarzavatu’,
Varza pusă la muratu’.
Cimbrul așteptînd Crăciunul,
Teiul, menta și pelinul,
Uscate pe o smicea,
Simplu, fără TVA.
Gutuile-așteapt-o brumă,
Oaia dă ciorapi de lînă.
Dovleci și orice legumă,
Toate crescînd din țărînă,
Niciuna OMG-izate,
Nici măcar fiscalizate,
Necum, cumpărate-n rate.
Vitamine-n sărăcie
Păgubind o farmacie.
Şi zice Vosganian:

Bă, al dracu’ de țăran!
Strînge slana peste an
Şi face săpun bălan,
În loc să cumpere anti-bacterian.
Stă, să-ndoapă cu cîrnați,
Bea ceai de Trei-frați –pătați,
Stoarce mustul din butoi,
Să-nchină la usturoi,
Şi, cînd să vină la vot,
Zice că îl doare-n cot!

Spre seară, peste colină,
Se lăsa o lună plină.
Într-un sat, cam după șapte,
Noaptea stinge șoapte, șoapte.
Nuci, alune, mere coapte
Toate stau chitite-n noapte.
Noapte fără carieră,
Doar o iarnă rentieră.

Mai tîrziu, în toiul nopții,
Încep a îmbla și hoții.
Varujan, ieșit din tură,
Se tot jură că nu fură
Dar l-am prins cu OU-n gură,
Pe el și pe nătăfleții,
Dînd OU’ noaptea ca hoții!

P.S. Impozitarea rapidă a OUG 13!

“Eu am o gaina, da cam doua oua pe saptamana. E cam fraiera, cred ca o sa o tai. Chiar  cum zece minute a facut un ou. L-am luat in mana, l-am ridicat in dreptul soarelui. Acum ma uit la el si ma gandesc: „Ba, Vasile, daca mananci oul asta, tu furi statul, ma! Daca faci ou ochi, tu esti un infractor, ma, Vasile!”” https://www.cronicipebune.ro/domnu-vosganian-imi-tineti-si-mie-oul-pana-scot-eu-certificat-de-producator/


 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu